Eerste actie en vaccinaties - Reisverslag uit Dalen, Nederland van Anne-Marije en Carlijn - WaarBenJij.nu Eerste actie en vaccinaties - Reisverslag uit Dalen, Nederland van Anne-Marije en Carlijn - WaarBenJij.nu

Eerste actie en vaccinaties

Door: Anne-Marije

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marije en Carlijn

31 Maart 2014 | Nederland, Dalen

Hallo allemaal,

Onze eerste actie om geld in te zamelen zit erop! Tijdens het Lenteconcert hebben Carlijn en ik onze reis en het vrijwilligerswerk alvast een beetje in de schijnwerpers gezet door er een stukje over te vertellen. Bij beide nam de spanning toch wel toe toen het zover was, maar het was de moeite zeker waard. We kijken terug op een geslaagde eerste actie en zijn al druk aan het nadenken over wat we allemaal nog meer kunnen gaan doen. Ook hebben wij een stukje tekst mogen plaatsen op de website van Volharding, hier vertellen we ook over het project. Dit is te zien op www.volhardingdalen.nl Bij deze willen wij muziekvereniging Volharding nogmaals bedanken voor de mogelijkheid!
Mochten we weer een nieuwe actie opzetten, plaatsen we dit ook op de site om iedereen op de hoogte te brengen.

Zo meteen is het ook tijd voor mijn nodige vaccinaties en reisadvies. Ben benieuwd wat ze mij allemaal gaan vertellen en hoeveel vaccinaties is krijg, volgens mij iets van 4, daar verheug ik mij dus ook al op…

  • 01 April 2014 - 12:51

    Daphne:

    Denk aan waar je het voor doet anne;) haha die vaccinaties overleef je wel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne-Marije en Carlijn

Actief sinds 18 Maart 2014
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 9662

Voorgaande reizen:

04 Juni 2014 - 08 Augustus 2014

Vrijwilligerswerk in Port Elizabeth, Zuid Afrika

Landen bezocht: