Aankomst in Port Elisabeth - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Anne-Marije en Carlijn - WaarBenJij.nu Aankomst in Port Elisabeth - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Anne-Marije en Carlijn - WaarBenJij.nu

Aankomst in Port Elisabeth

Door: Carlijn en Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marije en Carlijn

06 Juni 2014 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Molo allemaal!

Onze 2de dag hier begint erg Afrikaans namelijk: wachten, wachten, wachten en nog eens wachten. Tot onze grote verbazing hebben we nog wat gedaan vandaag!

Eerst onze vlucht, deze is goed verlopen zonder vertragingen en zonder al te veel gedoe. Spullen zijn ook goed meegekomen. In Port Elisabeth, ook wel de 'windy-city' genoemd werden we welkom geheten door een harde koude wind, we waren direct goed wakker. Koffers opgehaald en daarna werden we opgehaald en begroet met een dikke drukkie (knuffel). Daarna zijn we naar het vrijwilligershuis gebracht waar ons verteld werd een 'paar uur' te moeten wachten voordat we naar het andere huis konden. We konden gelukkig hier eerst douchen wat erg fijn was na zo'n lange reis.
Na zo'n 4 tot 5 uur wachten konden we eindelijk verhuizen. Direct daarna hadden we het Afrikaanse eten besteld en 2 uur later werd eindelijk het Afrikaanse eten gebracht, namelijk pizza haha. Nog een film gekeken met de hele groep en daarna weer naar 'huis' om eindelijk te kunnen slapen!

We slapen nu in een nieuwe slaapkamer, met goede bedden en ieder een eigen kast! We don't complain.

Onze spannende 2de dag: wachten, wachten, wachten en uiteindelijk een sim-kaart gekregen, sleutels van ons huis en gezellig met bijna de hele groep wezen bowlen en daarna met z'n allen thuis gegeten. Zo hebben we de groep al een beetje beter leren kennen en plannen gemaakt voor het weekend. We hebben ook een Amerikaanse huisgenoot, we try the best we can to speak Englisch ;)

Tot zover onze grote avonturen! ;)

Liefs van ons

• 06 Juni 2014 - 19:39

Ilona :

Toppers! Super om zo te lezen hoe t met jullie gaat. Denk aan jullie, dikke kus!

• 06 Juni 2014 - 21:18

Cecilia:

Klinkt goed ladies. Een goed begin! Geniet ervan. Groetjes

• 07 Juni 2014 - 00:07

Ans:

Alles gelezen, gelukkig dat alles zo goed ging.
    Geniet van alles .
    Liefs

• 07 Juni 2014 - 00:07

Ans:

Alles gelezen, gelukkig dat alles zo goed ging.
    Geniet van alles .
    Liefs

• 07 Juni 2014 - 08:34

Anneke Weidijk:

Hallo Anne en Carlijn hoe gaat het met jullie. wij hebben vandaag Retropop. Jullie nog heel veel succes. Groetjes Anneke.

• 07 Juni 2014 - 11:02

Alex, Jackie En Tudor.:

Fijn van jullie te horen en dat jullie veilig zijn aangekomen. Heerlijk te weten dat het genieten, buiten het werk, is begonnen! Wij denken aan jullie en sturen een dikke knuffel samen met wat mooi weer!

Alex, Jackie en Tudor.

• 07 Juni 2014 - 18:33

Winy En Klaas:

Da's mooi meiden; nu gouw aan de slag en maar " leren" van de ervaringen die jullie opdoen.
    Pizza's???? Daar hoeven jullie niet voor naar S-A. Try local food; ook dat is ervaren.
    Boven al:geniet van jullie avontuur.
    Blijf gezond,
    Liefs van Winy en Klaas

• 07 Juni 2014 - 19:07

Ina:

Hallo meiden, klinkt allemaal goed, fijn dat alles goed gaat.
    en wat gaan jullie allemaal doen, en hoe is het weer daar, hier was het vandaag erg warm.
    Groetjes en een dikke knuffel.

• 08 Juni 2014 - 09:08

Mariska:

Hoi meiden!

leuk om jullie reisverslag te lezen! Mooi dat alles goed is gegaan en dat de eerste dagen leuk waren. Nu op naar t echte werk zeker....! ;-) Ik vind t super wat jullie doen, echte toppers zijn jullie!!!

Dikke Drukkie Mariska ( ben er nu achter wat t betekent...:-p

• 08 Juni 2014 - 20:15

Geesje En Albert:

Mooi, die goede berichten. We blijven jullie volgen.
    Veel succes!

• 10 Juni 2014 - 09:42

Janet:

Hoi Carlijn,

Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Haha ja dat gewacht altijd...het is wat. Was het een warme douche?? De kamer klinkt iig erg luxe. Beetje goed je best gedaan bij bowlen? Kijk aan al plannen gemaakt voor het weekend, dat klinkt als een goed start met de groep. Weekend goed doorgekomen? :P

Dikke knuffel!

• 10 Juni 2014 - 23:47

Roos:

Hoi Anne-Marije (en Carlijn),

Ook op Groot Windenberg denken wij aan jullie ;-)
    En ik zal jullie zeker volgen.....
    Jullie zijn goed bezig!

Roos

• 11 Juni 2014 - 10:07

Tatjana:

Hallo meiden!

goed om te lezen dat het goed gaat met jullie!
    Jullie zijn toppers!
    zet m op en succes!